BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 6, 2009

FEEL

感情是非常脆弱的..
有时因为一句话..
而失去对方..
我能做些什么来挽救吗??
不想失去..
就应该好好抓牢..
不放手..
虽然很多话想对你说..
但面对你..
我说不出口..
对你..
我真的很喜欢..
这是肯定的..
你不应该怀疑...
这让我很受伤..
可是...我能怎样呢??
是我的错..
对你..
我真的很抱歉..
i'm sorry...

1 comments:

jeehsiung said...

i will be a good listener if you have doubts. just let it be for now and concentrate on your studies first.lol